Mostră de delir

Veronicisme

VERONICISME

Scuze pentru repetiţie şi pisălogeală*, dar cică azi e ziua poeziei**, aşa că mi s-a năzărit să vă [re]ofer o mostră de delir*** veronicesc versificat.

clic pe poezie pentru mărire


* Am mai pus pe-aici cel puţin un link către locul de baştină al rândurilor sunătoare din coadă de mai sus.

** Mă rog, văd că-n fiecare zi e câte-o zi din asta – oare o fi şi a prostiei (internaţionale, fireşte)?

*** Am început să scriu de nebună şi am fost surprinsă & încântată fiindcă delirul mi-a ieşit… relativ coerent. 😛

Vezi articol original

Lasă un răspuns

